събота, 20 февруари 2010 г.

неизпратено писмо до N

здравей, N

толкова е…

какво всъщност може да се напише
особено когато е зима
някакви бели снежинки се блъскат в очите ми
и ръфат добрите човечета
зад оградата дебнат кучета
добрите човечета не ми дават да пиша

мисли гарнирани с лешници
думи нарязани на филийки

шепа успокоителни с две чаши сълзи
или
чаша успокоителни с две шепи сълзи

така се раждат вещиците N
много станахме вещиците в живота ти

днес ще вали
завиждам на дърветата в градината –
тях никой не ги прибира на сухо
освен ако не са мъртви

обичам кучета
добро куче
добро куче

жива съм

още

жива съм

добро куче
добро куче
обичам кучета

освен ако не са мъртви
тях никой не ги прибира на сухо
завиждам на дърветата в градината –
днес ще вали

много станахме вещиците в живота ти
така се раждат вещиците N

чаша успокоителни с две шепи сълзи
или
шепа успокоителни с две чаши сълзи

думи нарязани на филийки
мисли гарнирани с лешници

добрите човечета не ми дават да пиша
зад оградата дебнат кучета
и ръфат добрите човечета
някакви бели снежинки се блъскат в очите ми
особено когато е зима
какво всъщност може да се напише

толкова е…

здравей N

N….. N….. N….. N..... N…..
…..

Няма коментари:

Публикуване на коментар