събота, 31 октомври 2009 г.

неизпратено писмо до С

здравей, С

от... /нкв/ се каня да ти напиша това писмо

след като приключих с излишъците
и разпиляването
знам че трябва да превключа живота си
на режим
без електричество

и без лекари
мога
да си поставя /необходимата/ диагноза

и без
…ост
а в това ежедневие
ти остана единственият ми
приятел

не може да се нарече приятел някой,
който не ме е виждал да плача

завиждам на онзи с
двама/трима-та
аз...
не че съм имала повече, но…
всички те /всичките/
предпочетоха да
даса..
..сами
дасамилюбовници

та така
само на теб /още/ мога да кажа всичко
за чувствата
завършващи с опит
за опитите
завършващи с чувства
но винаги
без окончателност
без
…ост
…..се повтарям
и не знам
какво точно да ти напиша
и не е важно
обаче
ти какво можеш да ми напишеш
ти какво искаш
дали СИ
толкова силен
че да останеш до мен
че да останеш без мен

пък и...
има ли смисъл

Няма коментари:

Публикуване на коментар